Tytuł projektu:
Rozwinięcie działalności eksportowej DOMINO POLSKA Sp. z o.o. Sp. K. poprzez ekspansję na nowe rynki
międzynarodowe
Cele:
wypromowanie marki LAVITA na rynkach zagranicznych poprzez udział w wyjazdowych misjach zagranicznych celem umocnienia obecnej pozycji oraz dywersyfikacji nowych rynków i zwiększeniem zakresu działalności eksportowej przedsiębiorstwa w kontekście sprzedaży stelaży podtynkowych (z przyciskiem, króćcem przyłączeniowym, matą akustyczną oraz miską ustępową wiszącą oraz stelaży podtynkowych umywalkowych z zestawem przyłączeniowym i umywalką).
Planowane efekty:
Dzięki temu stworzone zostaną silne fundamenty do pozyskania nowych zagranicznych partnerów handlowych i
podniesienia jakości ich obsługi. Realizacja projektu będzie stanowiła impuls do szybkiego rozwoju firmy na rynku
międzynarodowym, a co za tym idzie również i krajowym
Wartość projektu:
167 900,00
Wkład UE
100 740,00